Släpade nog fram alla hinderstöd Srk hade. Blev en massa hinder och utfyllnader med blommor och vattenmatta osv. 
Banhoppning helt enkelt. 10 hinder, 11språng. 

Greta var galet fin i uppvärmningen. Riktigt fin. Väldigt kul. 
Började hoppa fram på ett räcke och jag fick bara sitta mjukt och jämnt. 
Lite svårt att ställa om till en början. 
Frida har fått samma direktiv så hon fick visa medans jag kollade tillsammans med Pontus. 
Greta kan jag inte klaga något på. Hon var helt magisk! 
Det är jag som måste "låsas som att de regnar" lite mer. 
Blir så himla osäker.
Fick till en väldigt bra sista runda. Sjukt fin. 

Väldigt glad♥️️ 

Nu är det tillbaka till stallet och smörja, göra ordning Greta. 
Städa skåpet. Sen är det löshoppning för några hästar så jag ska hjälpa till lite. Mysig dag . 


Kommentera

Publiceras ej