Greta fick ett markarbetspass på banan. Intensivt. Lång/låg få henne att jobba bakifrån och fram. Kan fasen inte klaga på mkt just då, väldigt fin. Avspänd. Travade av på halvlånga tyglar men behöll det aktiva bak. Blev ett pass på ca 30 min. 
Pysslade om henne och tvättade svans bl.a. 

Var i lagom tid klar när tjejerna synkade, schemalagt för hoppning med Matilda och Hanna. 
Jag var mest glad att det inte var polly som var värst med konster, som de brukar vara. Nej Hanna fick känna att hon levde på sin Livliga-lillan 😅 
Polly kändes faktiskt fin. Hoppade väl och jag försökte bara rida jämt men med tryck, vilket jag tycker vi gjorde bra. Hoppade ett räcke och en oxer lite större, då hoppade hon oxer väldigt väl men ville dra till vänster, så det korrigerades 2 gånger sen var jag nöjd. 
Det är så roligt att kunna hoppa/rida ihop. 


Kommentera

Publiceras ej